PERTANDINGAN PUSINGAN AWAL FESTIVAL WIND ORCHESTRA KE-16 TAHUN 2014
SEKOLAH BERASRAMA PENUH DAN SEKOLAH KECEMERLANGAN (SBPSK)
PERATURAN PENGGUNAAN BILIK-BILIK LATIHAN
1. Guru pengiring hendaklah mendapatkan kunci bilik latihan di meja pendaftaran
peserta dengan menandatangani borang serahan kunci.
2. Semua peserta mestilah memastikan bilangan kerusi mencukupi sebelum dan
selepas pertandingan tamat
3. Kebersihan dan kekemasan bilik latihan adalah tanggungjawab peserta-peserta
sepanjang pertandingan berjalan.
4. Bilik-bilik latihan hendaklah dikosongkan selepas pertandingan untuk tujuan
persediaan bengkel.
5. Peralatan muzik hendaklah disimpan ditempat yang disediakan oleh urusetia
serta dilabelkan mengikut nama sekolah masing-masing.
6. Wang cengkeram akan hanya dikembalikan sekiranya bilik-bilik latihan telah
dibersihkan serta tersusun kemas.
7. Sebarang pertanyaan boleh dirujuk dengan AJK Bengkel dan Latihan, Pn. Norainon bt
Mohd Isa (013-340 7547) atau Pn. Syzwani bt Mohamed (019 344 2633).
Kerjasama anda amat dihargai.
Terima kasih.
SEKOLAH BERASRAMA PENUH DAN SEKOLAH KECEMERLANGAN (SBPSK)
PERATURAN PENGGUNAAN BILIK-BILIK LATIHAN
1. Guru pengiring hendaklah mendapatkan kunci bilik latihan di meja pendaftaran
peserta dengan menandatangani borang serahan kunci.
2. Semua peserta mestilah memastikan bilangan kerusi mencukupi sebelum dan
selepas pertandingan tamat
3. Kebersihan dan kekemasan bilik latihan adalah tanggungjawab peserta-peserta
sepanjang pertandingan berjalan.
4. Bilik-bilik latihan hendaklah dikosongkan selepas pertandingan untuk tujuan
persediaan bengkel.
5. Peralatan muzik hendaklah disimpan ditempat yang disediakan oleh urusetia
serta dilabelkan mengikut nama sekolah masing-masing.
6. Wang cengkeram akan hanya dikembalikan sekiranya bilik-bilik latihan telah
dibersihkan serta tersusun kemas.
7. Sebarang pertanyaan boleh dirujuk dengan AJK Bengkel dan Latihan, Pn. Norainon bt
Mohd Isa (013-340 7547) atau Pn. Syzwani bt Mohamed (019 344 2633).
Kerjasama anda amat dihargai.
Terima kasih.
0 comments:
Post a Comment